Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.02.2022 13:36 - Българин ли е президента Радев?
Автор: hristiqnskaprosveta Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2483 Коментари: 4 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Ако поставиш цветя пред плочата с имена като Богдан Филов, Добри Божилов, Петър Габровски и стотици такива, е все едно канцлер Меркел да постави цветя пред гроба на нацистките
военнопрестъпници от долната снимка.

Президенте Радев, Вашият поклон пред плоча с палачи над българи и евреи, е абсолютна грешка. Грешка морална, грешка държавническа и грешка имиджова. Ние българите няма да простим на фашистите за техните престъпления срещу бълг. народ.  Няма, какво да прощаваме на едни палачи на деца и възрастни хора, на убийци на ятаци и борци за свобода. И хора, харесващи палачите на българския народ, не искаме да поднасят цветя пред монумент на нацистки убийци. Какви "жертви" са тези, които режеха главите на българите и ги слагаха на мегданите за назидание? Какво имаме ние българите с вас да си прощаваме, г- да фашисти, сега либерали и демократи - слуги на Вермахта, на Щатите и на ЕС и НАТО? Срам и позор сте вие тези, които ходите да ревете пред чуждия антибългарски гроб и да не отрините сълза за хилядите избити от царския режим българи! 

image     image     image            



Гласувай:
5


Вълнообразно


1. iw69 - Това
15.02.2022 13:54
беше много грозно от президента на явно не всички българи.

Но българските военни явно извън годините на НРБ и БНА винаги са имали фашизоидни уклони.
цитирай
2. krumbelosvet - Ами ако
15.02.2022 14:15
Ами ако утре Радев положи венец пред Братската Могила в "Борисовата градина"?
Към тая могила и нейния обелиск, водеше широка алея. Една от първите грижи на синята власт беше да премахне тая алея. Да й признаем все пак, че не събори паметника и обелиска.
Радев всъщност полага венец не пред Филов, Луков и с-ие, а пред роднините на наши съграждани, станали жертви на ДЪЛГА си по силата на служебното им положение преди 9-ти. Има такива. Бащата на първа братовчедка на майка ми, е разстрелян като прокурор, издавал смъртни присъди по прословутия "Закон за защита на държавата". Но той е прилагал закона само когато има НЕОБОРИМИ ДОКАЗАТЕЛСТВА. Спасявал е когото може, и баща ми между тях. На което аз дължа раждането си. След 9-ти баща ми се опитвал да му помогне, но е било трудно работник да спаси прокурор. Казали му да не се опитва повече, защото на прокурора не може да помогне, но на селбе си ще навреди. Роднините на обесените и разстреляните, не са могли да простят.
Майка ми помнеше как във фоайето на Централния Затвор имало бесилка, и как жената на осъдения на обесване Никола Ботушев обикаляла бесилката и подрусвала като луда пеленаче, което не плачело. На връщане от затвора, майка ми припаднала в трамвая, за първи и последен път в живота си...
цитирай
3. kvg55 - hristiqnskaprosveta,
15.02.2022 14:27
И мен взе да ме съмнява.
цитирай
4. barin - Здравей. Мисля, че това е едбна от ...
22.02.2022 06:48
Здравей. Мисля, че това е едбна от грешките на президента Радев. Вече започнаха да стават много. Отначало се отнасях положително към избирането ми, но постепенно ме разочарова.
Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hristiqnskaprosveta
Категория: Други
Прочетен: 194537
Постинги: 134
Коментари: 122
Гласове: 291
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930